Sorry...

Har inte skrivit på ett tag och har egentligen tusen saker att ta upp men orkar inte riktigt göra det... Så här kommer en kort rapport om mina senaste dagar;
- Drack vin på Nyänget vilket resulterade i flera "fina" kort...
- Badade också i havet i Sverige för första gången i år och så vitt jag kan minnas första gången på minst två år - överraskningen var att det var varmt(!)..
- Jobbade dagar: alla....
- Katter som har gått från omtyckt till hatad på bara någon dag; 1.. Men det räcker för det var den enda katt jag gillade...hehe
- Har fått kontraktet för min Västerås lägenhet också.. Har inte skrivit på än men gör det ikväll... Sen återstår det intressanta att lyckas komma till Västerås på en vardag för att hämta nycklarna.. Funderar på att boka om mina flygbiljetter till Göteborg så att jag åker från Övik tidigt på morgonen och kan ta bussen till Västerås och hämta nycklarna och sedan ta ett sent flyg ner till Göteborg.. Får se hur det går att boka om.. Ska ringa SAS ikväll...

Nu ska jag äta!

Ha det bra!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Attans, åsa slutade ju 5 igår.. annars hade du kunnat få prata med henne..

2008-07-20 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback