Äntligen är solen här...

Enligt Aftonbladets vädertjänst skulle solen nå Bjästa (som finns som egen prognos både där och SMHI) och Örnsköldsvik klockan 12 idag. Imorse åg det inte så ljust ut när man vaknade av att regnet blåste in genom myggfönstret men jag vägrade ta bort det.
Vid frukostordet var det ingen sommarkänsla utan bara regn och grått... Höstkänsla nästan...
Men klockan 11.59 (bra tippat av meteorologen) lyste solen in genom köksfönstret och sedan dess har det varit sol och temperaturen är på väg uppåt. Har nyss passerat 20 (i skuggan), synd bara att det började blåsa så fort solen kom fram..
Men jag ska inte klaga utan bara gå ut i solen och hoppas att den håller sig kvar resten av dagen...

Mina ambitioner att bli en av de mest aktiva bloggarna håller i sig, enda molnet på den himlen är att man ju ska jobba på dagarna också, men nästa vecka är jag i princip ledig - jobbar bara måndag och torsdag och har tagit ledigt fredag till söndag eftersom det vankas 50 års firande här i Sörsvedje...

Undrar hur svårt det egentligen är att bli en framgångsrik bloggare och tjäna pengar på det...
Har nog lite höga ambitioner men varför "fega"?
Ska ut och förbättra mina hantverkarkunskaper nu också. Skruva in lite skruvar och sånt "svårt"...

O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback