Bonusresa!!!

Idag har jag bokat mitt livs billigaste flygresa tror jag. Den 14/8 - 19/8 beger jag mig till Västkusten för en liten tour.
Eftersom jag samlat på mig en massa bonuspoäng på SAS under det senaste 1,5 åren så blev det överraskande billigt.
Tur och retur Örnsköldsvik - Göteborg kostar mig bara 12000 av mina drygt 20000 poäng. Det enda som jag behöver betala är flygplatsavgifter och skatter.
Så hela resan kostar bara 361 kronor!!! Jag måste börja flyga mer!!! Och alltid med SAS, även om man förmodligen i längden går back på alla resor man behöver göra innan man får en bonusresa så känns det väldigt bra när man kan unna sig något utan att behöva betala!!!

Så idag tänker jag hissa SAS. Vad som blir dagens diss, vet jag inte än men just nu kan det mycket väl bli en utebliven partymidsommar. Fast vem har sagt att man inte kan ha roligt ändå...(?)

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

själv har man en syster på sas så hon brukar hojta till när det finns billiga resor. .yeah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback