Jobb...

Jag vill inte jobba idag... Kan bero på att vädret fortsätter vara grymt deprimerande. Kallt och grått....

Jobbar hela dagen så jag borde ju vara glad att det är dåligt väder men har inte blivit det än...

Vill hylla snoozefunktionen på telefonen också. Det absolut skönaste som finns är att snooza på morgonen. I love it...

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

Jag lever på att jag efter idag har tre lediga dagar och våndas över hur jag ska klara att ha bara en ledig dag i veckan...

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ang. snooze: ska vi starta en klubb? Älskar också snooze! Så pass att jag snoozade bort en halvtimme i morse :P Ang. norrmän: det stämmer nog att man antar att man ska ha så lätt att förstå dem.. Men att det inte alltid är så lätt ändå :P

Ang. 'vem tog bilden': vi kanske mutade klas eller tomas?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback