Lågkonjunktur...

Okej, har sett att det går trögt med bloggandet på de jag brukar hålla koll på. Men jag klagar inte, känner mig ganska dålig själv.. Vet inte vad man ska skriva om här nu när man inte spenderar dagarna på vita stränder i sol och värme.
Livet känns klart mindre intressant när man istället spenderar varje dag på jobbet oavsett väder även om det inte riktigt varit sol och varmt på sistone...
Har också drabbats av enorm dataavhållssamhet... Kan inte sitta mer än 20 minuter om dagen.. Så om ni tycker jag är frånvarande på MSN så är det precis vad jag är...

Ha det bra allihopa! Ska nu iväg och jobba igen.. Har inte varit hemma och ledig en dag sen jag kom hem från Asien. Har varit tvungen att åka hemifrån för att vara ledig.. Aja, trivs bra på jobbet så man ska väl inte klaga...

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som om du har kommit in i en ond cirkel.. tag tre nypor salt och släng över vänster axel och prata jibbrisch så ska det gå över. :P

Postat av: Mia

vadå provat, jag är ju den allvetande.. I know everything typ..

2008-06-16 @ 13:27:11
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback