Långa arbetsveckor...

Här kommer en kort genomgång för vad som händer mig de närmaste veckorna...
Den här veckan är jag nästan ledig. Jobbade idag och på torsdag men till helgen är det ju 50-årsfest här hemma så då blir det inte så mycket ledighet...
Nästa vecka(27) jobar jag måndag till torsdag och åker till Skellefteå på fredag eller kanske torsdag kväll. Stannar där till Söndag för att vara med på bröllop på lördan och på fredan fyller pappa år så fullt upp då också.
Men de veckorna är ändå überslappiga jämfört med vad som kommer sen. Jobbar sedan i snitt 55 timmar i veckan plus "övertid" (innebär den tid som läggs till pga att folk sitter kvar efter stängning). Pust...

Hur som helst känns det skönt att det trillar in lite slantar...

Idag hann jag med en sväng på stan (45 minuter) med syrran innan jag började jobba. Vi kollade lite presenter till pappa och annat roligt som kan vara bra att ha... Som presentpapper och badbollar till exempel...
Var hur mycket folk som helst i stan (Örnsköldsvik), hittade ingen parkering utan fick parkera nere i hamnen men det var nästan fullt där också.
Och trafiken sen. E4-Rondellen är ju totalstopp! Kö från Veckefjärden på väg in till stan och kö från busstationen från andra hållet. När ska den nya rondellen öppnas för oss trafikanter?
Skrattade gott åt skylten vid södra infarten till Ö-vik. Texten var klockren kan man säga; KÖ-VIK. Vet att den suttit där ett tag men kul iaf...

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

har faktiskt inte sett den ännu.. men sj så är ju norra infarten som gäller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback