Mitt liv är slut!

Jag ska starta ett upprop! Eller vad det heter..

Men vid årsskiftet kommer Örnsköldsvik att förlora Rix Morronzoo då allehanda media byter ut RixFM mot MixMegapol.
Att Rix spelar samma musik hela tiden kan jag leva med när jag får lyssna på Roger, Titti och Gert...
Men MixMegapol är definitivt inget uppköp. Brukade lyssna på Mix när jag kom till Umeå på väg till farmor o farfar men jag ledsnade efter en sisådär tio resor kanske. Inte alls särskilt bra kanal...
Fast deras morgonprogram är inte dåligt heller, Adam Alsing och Gry Forssell är faktiskt riktigt bra men det är ju något speciellt med MorronZoo...
Tur att jag flyttar till Västerås - om nu Rix finns kvar där...

Om fem år är detta glömt...

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

i sommar är det katrin schulman och nån snubbe och de är jättedåliga

2008-06-26 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback