Norges Herligste...

Spenderade som sagt kvällen igår med ett avsnitt av människoförnedring. Men sällan har jag skrattat mer.
Bl. a. han som var frisör men hade bögporr i källaren.. haha... De flesta kunder han hade i friseringen var överklasstanter - undrar om de visste om vad som fanns i källaren...
Nej, jag bara älskar det där programmet.

Imorse när jag vaknade, ca 0945, började en liten serie precis på ettan. Såg den igår också. Den är en del av det mycket lärorika "Hej Sommar". Skulle kunna tänka mig att det är typ sommarlovsmorgon. Vem minns inte Vintergatan - "femfemfem".
Hur som helst så är serien en väldigt dålig australiensisk ungdomsserie som heter "Blue Water High" tror jag... Det värsta är att jag inte klarar av att stänga av under det programmet.
Hatar såna program!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback