Norges Herligste...

Nu börjar jag bli sådär skönt trött. Perfekt då att avsluta kvällen med det bästa som går på tv nuförtiden. Den norska varianten av Filip och Fredriks "100 Höjdare/Världens skönaste land"(?).
Tycker faktiskt att den norska varianten är mycket bättre än den svenska. Om det beror på att jag bara såg första avsnittet av den svenska innan jag åkte till London vet jag inte riktigt.
Men jag tycker på något sätt att de norska bröderna som leder programmet känns mer äkta än vad Filip och Fredrik gör!
Fast det kan ju bero på att det bor mycket konstigt folk i Norge också... Haha, skojar bara...

Nej, heja Norge!

Kanal 5, 21.55  Norges Herligste!!!

Missa inte!!!
Skulle ni missa finns det säkert på internet men missa det inte för säkerhets skull!!!

O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback