Satans jävla punkardag på jobbet...

Så himla jobbig dag... Typ tretusen gäster och 500 bussar... kändes det som...
Att jag är förkyld kan förmodligen ha en del med det att göra men det var ändå en grymt jobbig dag... tur att jag är ledig nu till på måndag...

Liten notis angående lördagens fest. Farmor o farfar har nu dragit sig ur vilket känns bra. De hade aldrig orkat, tyvärr...

Att morgondagen kommer bli ett enormt kaos med partytältuppsättning, försöka få plats med stolar o bord i tältet, köpa mat och allt annat jobbigt man måste göra..

Ikväll blir det återigen fotboll...

Spanien är ju mitt favoritlag fast Ryssland känns inte fel heller... Vore riktigt kul om Ryssland gick till final fast jag hejar nog ändå på Spanien...
Fast om EM ska följa i sin tradition så ska ju Ryssland ta guldet. Förklaring: Förra EM vanns ju av Grekland som det året även vann ESC. Eftersom Ryssland vann ESC i år bör det ju vara de som vinner EM i år... Tänk att det är så lätt!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback