Sjung om studentens...

Har spenderat dagen med att fira min syrra som tog studenten idag... Lite nostalgisk blev man minsann. Och att vädret visade sig från sin allra bästa sida var ju inte dåligt... Sol och 35 grader i skuggan!!! SJUKT!!!

Kul med såna här tillfällen är att man träffar så många släktingar och gamla kamrater igen. Alltid kul...

Att man sedan när det blev på tok för varmt kunde hoppa ner i en 27 grader varm pool precis utanför altanen är ju inget minus... Dock kändes det snarare som 20 när det var så varmt i luften..

Annars är det mycket jobb som gällt den här veckan... Skulle ha jobbat tis, ons, fre, sön... Nu har jag förutom de dagarna jobbat hela måndagen ochäven två timmar imorse... Har däremot inte tänkt jobba lördag.. Då ska jag slappa, även om det är regn ska jag sitta ute hela dagen... Bara för att liksom!
Nästa vecka är jag däremot ledig mån, tis och kanske ns beror lite på hur länge jag blir kvar i Skellefteå. Ska hälsa på farmor på sjukhuset hade jag tänkt... Hon har iaf blivit mycket bättre och det låter väldigt positivt där uppifrån...

Jag kan också lyfta fram Crocs idag (tro det eller ej). Min ena sko hade gått sönder, en av  remmarna hade gått av. Någon liten plupp som gått sönder. Men tog man bara med sig skon in på skoaffärn - i mitt fall Norlanders Skor i Bjästa - så fick man en ny plupp monterad och därmed skon lagad.
Däremot kunde man inte få fler än man behövde och bara om man visade upp skon. Avtalet sa tydligen att  det var viktigt eftersom att de inte ville ha originalmärket på piratkopior..

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

mysigt att få bada ute denna tidpunkten på året.. själv så står man och ser avundsjuk ut på syrrans hund när hand hoppar ut i det iskalla vattnet. helt överlycklig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback