Fortfarande ingen som fattar...

Fortfarande är det ingen gäst som fattar hur kul Påskkycklingen är. De lär ju däremot vara övertygade att jag är dum i huvet som tycker det är så kul att jobba...

Dagens dryga stund var när det drygaste gänget ville att jag skulle skära upp en av dems oxfile eftersom hon hade ont i armen....

Det roliga var i bred konkurrens nog när min kollega gick till ett bord och frågade:
-Smakar det bra?
Samtliga vd bordet blev som frågetecken, då upptäcker min kollega att de inte har fått mat än vid detta bord.. haha..
-Eh, just det ja, nej, ja....
Hon vänder sig till bordet bredvid och provar igen och där går det bättre...

Jag lyckades även söla ner halva golvet vid kassan. Skulle slå på vattenkranen men såg inte att kranen var utanför hon så jag fyllde bänken med vatten som sedan rann ner på golvet som tur är så hade hon jag jobbade med hällt ut en karaff med äppelsaft på golvet där så vattnet fick bort det klibbiga iaf...
Vi ÄR proffsiga!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det där med att fråga folk utan mat om det smakar bra är en klassiker... själv har jag lyckats fråga ett par som inte hade fått varmrätten än om de ville ha efterrätt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback