Que pasa?

Har absolut inget att säga idag... Förutom att jag blivit ännu mera förkyld, som Sandra sa; Hur hade du planerat det här då?
Förresten en rolig grej som händer ungefär var tionde minut på jobbet. Vi har två olika Kycklingrätter att välja mellan - den vi alltid har och en speciell nu under påsk.
Så när folk beställer kyckling måste man alltid fråga om det är "Påskkycklingen" de vill ha. Jag tycker det är skitkul men än så länge är det bara en av gästerna som förstått det roliga. Fast jag kan erkänna att då var jag övertydlig när jag frågade... Jag skrattar iaf varje gång...

Annars händer inte så mycket förutom att vi har roligt iaf...

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, sega kunder

Postat av: Sandra

Håller med Maia, påskkyckling är ju klockrent!

2008-03-23 @ 18:21:31
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback