Tidtabellsförändringar...

Fick ett mejl igår från MrJet, som vi bokat biljetterna till Kuala Lumpur med, det hade blivit en tidtabellsförändring på flyget från Arlanda till London. Det skulle gå 0920 vilket var perfekt eftersom flyget från Övik ner till Stockholm skulle landa 0720. Nu ska flyget till London gå 0705 istället.
Bra att ha biljetter man inte behöver. Blir väl så att de får bokas om till kvällen innan och en natt på Arlanda. Fast inte så jobbigt egentligen, ska man sitta på flyg i typ 24 timmar så kan det nog vara bra att vara trött så man kan sova bort ett par av de iaf...

Nu ser resan ut såhär istället;
7/4
Örnsköldsvik - Sthlm Arlanda  xx.xx - xx.xx
8/4
Sthlm Arlanda - London Heathrow 07.05 - 09.00
London Heathrow - Hong Kong 12.35 - 07.10
Hong Kong - Kuala Lumpur 12.50 - 16.30 (9/4)
Flyger med Cathay Pacific hela vägen, tydligen ett flygbolag från Hong Kong...

Ska trots att resan blir ganska lång bli riktigt kul att få kolla in Malaysia (till att börja med).
sSåg förresten en film på nån kanal igår, eller slutet iaf. Med Sean Connery och Zeta-Jones. Den utspelade sig Kuala Lumpur och bl a var de i Twin Towers där nere. Sjukt höga!!!

Var ju på hockey igår också. Snacka om förnedring.
0-0 efter halva matchen och det kändes faktiskt bra, det här klarar de. Sedan blev det 0-1, ajaj men det går... 0-2 ajajajaj, men det är inte kört... 0-3 Doh, liten chans kvar... 0-4 Nu är det kört... 0-5 Aj då... Heja Timrå.. typ...

Har sagt att jag nu helhjärtat ska heja på Timrå i resten av slutspelet. Vore ju kul om guldet gick till Västernorrland igen...

Var förbi en sväng på jobbet idag för att göra de avundsjuka.. Börjar jobba igen imorrn men jag har väldigt flexibelt shema. Typ två dagar i förväg... Riktigt soft...

Fast jag hade ju tänkt ara på semester i Sverige nu jag.
Först 2,5 vecka i Thailand, tre veckor i Sverige, 8 veckor i Sydostasien...
Kommer vara utomlands minst 10 veckor i år. Det är fasen en femtedel av året...

Har tagit ett beslut om hösten också. Jag ska söka civilekonomprogrammet. Det har jag egentligen varit säker på att jag vill gå väldigt länge. Jag tror inte en smal utbildning, typ KY, eller nåt liknande skulle passa mig. Jag vill inte vara fast i en liten bana utan kunna växla mellan olika saker. Därför passar en bred utbildning mig bättre tror jag...

Har också till 95% säkerhet bestämt mig för att det är Linköping jag vill till.
Man kan säga att jag återupptagit min kampanj att inte läsa norr om Örnsköldsvik.
Jag kan förstå de som tar Umeå men jag vill prova nya saker. Kändes som att Umeå var ett för stor steg också.
Började ju med London sedan Karlskrona. Linköping är ju ett naturligt steg på vägen norrut...

Det var det det...

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tror jag måste skriva ut det här inlägget så jag vet vilka tider vi åker... :P bra att du har koll iaf! vi får ta och styra upp det där med övik-tjockholm resan snart.

Postat av: Sandra

haha tror jag måste skriva ut det här inlägget så jag vet vilka tider vi åker... :P bra att du har koll iaf! vi får ta och styra upp det där med övik-tjockholm resan snart.

2008-03-19 @ 20:07:43
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback