Annu en dag har i Nha Trang....

Annu en dag har i Nha Trang har passerat och solen har skinit. Solbrannan har vuxit lite grann men jag tog det lugnt idag for att vila det jag drog pa mig igar... Sa imorrn ar det pang pa igen.. =p
Annars har det inte hant mycket idag... Lite shopping pa stranden blev det men inget jag har tankt avsloja..
Koper man av en av forsaljarna tror de andra att det inte ar det enda man ar intresserad av utan man kanske vill ha annu fler likadana till "very good price, cheap, cheap". SVarar man da "No, Thankyou" far man genast kommentaren; "Oh, no want cheap..."

Igar kom vi ocksa pa den enormt bra iden att flyga harifran till Ho Chi Minh, vilket visade sig kosta inte mer an 140.-
Tyvarr visade det sig ocksa att flygplatsen ligger 30km bort i en annan stad sa da tappade vi lusten lite. Blir nog en sovbuss med liggstolar igen... Tar drygt tio timmar men kostar ju bara ca 50-60 kronor... Haha..

Cissi - Hehe, vi valde de med omsorg, hoppas du fatt se lite mer av den vackra kultur vi stoter pa har borta... hehe..
Magnus - Kanske inte, men vi har fortfarande inte stott pa nagon "bra" nakenchock...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

mhm, man för ju till thailandför att köpa dyra grejer.. eller?!?!

Postat av: mama

Hej vännen!
Ja, ja, har läst dina senaste och visst, vet inte riktigt var jag ska börja så, jag skiter i det... (blev väl lite pinsamt kanske eller nåt eller ...)
Hursomhelst... oj.. vad svårstartad jag blev !! :)
För att vara lite mer saklig har det kommit inbjudan att besöka dessa för dig till Västerås o Linköpings universitet, kan ju va kul höra!!
Ska nu försöka sansa mig o äta lite glass!
Sköt om er o kramar i massor o puss :)

2008-05-22 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback