Hua Hin, Thailand

Sitter nu har i Hua Hin efter tre heldagar har...
Kan val kort sammanfatta det med att det har varit det minst trevliga stoppet hittills...

Hotellet vi bor pa har i och for sig en pool sa det ar ju positivt.
Stranden ar fin men inte sarskilt badvanlig med maneter och stingrockor plus en hel del stenar...
Maten ar klart dyrare har an pa vara tidigare stopp men den duger..

Kanns lite som att Hua Hin inte riktigt ar Thailand... Men imorrn har vi tankt aka harifran och siktar mot Kambodja. Kul att se ett helt nytt land...
Sa nu ska vi kolla upp mojliga resor dit... Blir formodlign tag eftersom flyg ar lite trakigt och buss inte kanns lockande efter resan hit... Filmer pa hogsta mojliga volym - holl for oronen hela vagen, morkt, trasiga flaktar och allmant otrevligt...

Men annars trivs jag har borta i varmen som trots en del regnskurar anda haller i sig...

Och stark mat ar riktigt gott!!!

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: MamaSpicyCarina

Hej vännen!
Låter faktiskt himla gott ändå!! Här har nu även jag fått känna på sol efter en kursdag i Brynge! Det var ju inte alltför onödigt solande i Köpenhamn... men jättetrevligt!
Igår var jag oxå på kurs, kulturinspiratörer o surrade lite så där med Lotta Håkansson som det visade sig känner Sandra hur väl som helst!! Hälsa henne! Världen är inte så stor... Ha det gott o ha en go reise! Vi hörs o sköt om er!
Kramar i massor!! :)

2008-05-07 @ 16:45:32
Postat av: Mia

Som jag sa åt sandra.. Vad är inte ett äventyr utan "motgångar"..... Se upp för stingrockor, nastybuggers


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback