Inget nytt under solen...

Sa har annu en dag passerat har...
Har kommit fram till att Nha Trang ar riktigt harligt.. Vi har hunnit bli kamrater med de flesta forsaljare pa stranden, forutom de vi inte blivit van med... Nagot dryga moppetaxichaffisar som jag retat mig pa. Vissa av de blir bara for mycket! Men jag lever fortfarande med mottot att vara trevliga mot alla, far se hur lange det haller...

Annars har det inte hant mycket... Eller jo, forresten, den nakne killen ni kunnat lasa om tidigare visade sig aterigen pa stranden idag. Aven idag var han naken.
Han stod med ryggen mot oss och jag fragade Sandra vad han gjorde. Svaret var bra:
"Vi kan saga att han kliar sig..."

Det kom faktiskt en liten regnskvatt idag pa eftermiddagen ocksa. Forsta regnet sen vi kom hit nastan...

Svar pa kommentarer igen:
Mia - jag vet inte riktigt hur jag ska kommentera dina kommentarer sa det far racka sahar...
Mamma - Hehe, hangde inte riktigt med i den forra kommentaren men vi har det iaf bra.. Mors Dag snart ocksa.. ;p

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: paps

Verkar som om strandpojken blivit myggbiten...
Vi börjar så smått värma upp poolen i helgen.

Kramar....

2008-05-23 @ 20:26:07
Postat av: Mia

Ja, du.. vet inte vad jag ska säga riktigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback