Nha Trang, nakenchock och Island trip...

Okej, vi tar det har fran borjan...
Borjar igar nar vi hade en riktigt harlig dag pa stranden, sol o bad plus lite annat...
Jag ringde bl a och grattade farfar pa fodelsedagen! Grattis grattis!

Det som var mest "spannande" var anda den pojken i 12-13 arsaldern som kladde av sig naken och badade och rokte och stod naken framfor vara stolar. Lagom obekvamt...
Han gjorde ocksa lite annat konstigt i vattnet. Som till exempel sa gjorde han lite med sig sjalv, eller med en viss del om ni forstar vad jag menar... Hur det "gick" for honom tanker jag inte ga in pa. Vi vet inte eftersom vi i det laget valde att flytta en bit...

Idag var vi pa en ny 4-Island Trip (som pa Koh Lanta, fast annorlunda). Det blev bad, lite snorkling, livemusik, allsang, dans, mat, sol. Besokte ocksa ett stort akvarium med allt fran clownfiskar till skoldpaddor och hajar. Mycket haftigt. Allt detta for bara ca 60 kronor far ses som klart prisvart...

Imorrn blir det nog tillbaka pa stranden igen, forhoppningsvis utan nakenchocker och liknande...

Vi kan val lagga till att jag nog brant mig lite idag ocksa.. Framst nacken och axlarna som fatt sig en torn men inte alls sa farligt som mina knaveck blev for nagra dagar sedan...

Maste ju svara pa lite kommentarer ocksa...
Mia - Du kommer alldeles sakert fa en bil, kanske... liten handpenning bara... hehe...
Mamma -  Hehe, hade borjat fundera hur det gatt med vykort och brev.. bra att de kommit fram!

Ha det bra allihopa!!

O.

Kommentarer
Postat av: Jag

Just ja, tack så mycket för de (hrm..) fina och lärorika vykorten!

Postat av: Magnus

Inte alla nakenchocker är av ondo! ...eller nått.
Simma lungt!

2008-05-21 @ 22:37:46
Postat av: Mia

mm, jobbade kväll igår och fick låna saras bil.. annars så hade det säkert gått dubbelt så fort att cykla hem då det var mörkt och öde.. huvva

2008-05-22 @ 16:14:51
URL: http://miawiberg.blogg.se
Postat av: syster

uscha.. :S (det räcker så för denna gång)

2008-05-29 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback