Adventsfika!

Har varit hos grannen på adventsfika idag vilket var trevligt! Riktigt goda kakor.

Annars har dagen bestått av lite plugg men annars inte mycket alls att snacka om.

Jag har verkligen inget att skriva om här just nu. Det kanske ni märkt av den senaste tidens något bristfälliga uppdateringar. Men jag hoppas att det ska bli bättring snart.
Upptäckte förresten igår när jag tänkte boka tåget från Örnsköldsvik till Västerås 2/1 att även fast det stod att det fanns biljetter för 25 eller 180 kronor så fick man i det sista steget av bokningen veta att "biljettypen är slutsåld". Så var det tydligen på alla bokningar så nu kostar biljetten 547 kronor. Känns lite väl tilltaget för en tågbiljett men jag får se hur det där löser sig. I nuläget har jag ingen aning!

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fikat saffransbullar och pyntat granen (har köpt en stor plasgran)

Postat av: Hanna

Kollade på Water bed prank..haha

OMG! hehehehe

2008-12-01 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback