Bakningen går framåt...

Alldeles strax dags att skicka in de i ugnen och sen kan jag få mig en nybakt kanelbulle med ett glas mjölk!
Hur gott låter inte det?

Något som är ännu bättre är att jag har städat och att det nu ser ganska okej ut i lägenheten. Tyvärr så har jag inte städat garderoberna än så de vågar jag inte ens öppna för då kommer det att ramla ut en massa kläder som bara är inkastade. Men till helgen ska jag fixa det också!

Ska alldeles strax göra ett litet pluggryck också inför tentan imorrn. Ska läsa igenom Föreläsningsunderlaget och sedan är det bara att kämpa imorrn! Lite jobbigt är det att tentan är mellan 14.30-18.30 men efter det kommer jag känna mig så lugn så jag kommer nog bara somna.
Har absolut inget sug efter utgång denna helgen så med lite disciplin kan det bli första veckan utan fest det här. Sen jag flyttade hit alltså... Ska jobba för det iaf. Måste bara hitta andra saker att sysselsätta mig med så jag inte får sån abstinens...

Bullarna kommer bli så goda... om jag kommer ihåg att plocka ut de ur ugnen men det ska jag nog göra...
Sedan är det ju all disk också... Tråkigt men det tar jag nog tag i nu!!

Ha det bra!

Och om ni vill vet ni vart bullarna finns...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback