Effektiv dag - igen..

Idag har jag gått på stan och shoppat lite grann. Bland annat julklapp och saker till mig själv.
Blev ungefär tre timmars promenerande mellan affärerna innan jag gick hem. Linda köpte klart mer än mig men jag har hittat ganska många av julklapparna nu. Det gäller bara att köpa de.
Vi var hungriga när vi gick hem så vi bestämde oss för att käka tacos. Gick till ICA och köpte det vi behövde och sen blev det matlagning. Blev jättegott och jag blev jättemätt!
Sedan hann vi med lite plugg innan det var dags för Stjärnor på is. Tyvärr åkte ju Tony ut men det var inte mer än rättvist. Nästa lördag är det final så det blir väl till att se på det också.
Imorrn ska Linda ha adventsfika, hon har bakat jättemycket så det ska bli trevligt!
Annars hoppas jag på lite annat imorrn också. Bio kanske, är sugen på att se nya Madagaskarfilmen. Jag gillar verkligen animerade filmer.

Igår kväll var det Rockband med lite öl och avslutningsvis nya Batmanfilmen på riktigt bra hemmabioanläggning. Vilken film blir inte bra då?
Riktigt trevligt och en sköööööööön fredag kväll....

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback