Filip och fredriks valvaka...

Jag skulle så gärna vilja se Filip och Fredriks valvaka inatt. Hade jag inte haft PM-seminarium imorrn förmiddag hade det känts solklart men nu känns det inte så självklart längre. Men samtidigt hade det varit kul och INTRESSANT! Det är ju bara val där borta vart fjärde år och i år känns det mer intressant än nånsin...

Nu blir det en tv-kväll.. Har just sett episod 8 av OTH och den serien är fortfarande full av överraskningar. Och kan ni tänka er att jag lyckades hitta episod 9 som kom ut igår också. Så nöjd! Men det får bli en annan dag... Om man inte pallar att fira tentan (14.30-18.30) på fredag så kanske man får nöja sig med "dinner and a movie" istället... Jag skulle kunna fira tentan idag men det tror jag ingen annan vill... Jag har mitt hemliga experiment som inte är så hemligt längre.. Nyfiken? Det lyder "plugga så lite som möjligt men klara ändå tentan"... Kom på det när jag inte hade tid att plugga och jag börjar gilla det ganska bra nu!!!

Ha det bra!!

O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback