Gomorron Sverige...

Gomorron alla trogna läsare...
Idag har jag föreläsning igen, 10.45-13... Konstig tid men den känns väldigt lagom. Var iaf länge sen jag kände mig så utvilad som imorse. Vaknade fem minuter innan väckaren i en sån här härlig pigg stund.
Drog upp persiennerna och såg att solen skiner och himlen är blå. Det gjorde mig glad men det gjorde även det faktum att snön låg kvar litegrann och "gnistrade" i kylan! Åh, vad jag gillar vintern när snön till slut kommer och det blir så mycket ljusare.... Nu kommer den väl inte ligga kvar så länge här nere men det är skönt när den väl är här... Det blir ju så mycket ljusare!!!

Idag ska jag köpa nytt bröd. Det jag köpte sist var så torrt. Det var torrt redan första gången jag åt det. Har kämpat i mig någon varje dag trots allt. Man kan ju inte slänga något man betalat för. Nu är det tack och lov så att bästföredatumet passeras idag så då kan jag ju slänga det utan att få dåligt samvete... Kommer aldrig köpa den tekakesorten igen iaf...

Ha det bra!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback