Gomorron!

Helgen är här och snön är här. Riktigt vitt ute, ser väldigt kallt ut också så jag vet inte hur mycket jag kommer bege mig utanför dörren. Men skulle behöva handla idag eller imorrn.... Får se hur jag löser det. Pengarna börjar sina lite såhär dagarna innan den 25e. Så jag skulle egentligen behöva vänta tills på måndag eller tisdag med att handla. Anledningen till att jag säger måndag är att studiebidraget kom den 22a förra månaden och på måndag är det ju den 24e. Nu är det ju inte så att jag har helt slut på pengar men jag vill inte ta från andra konton. Vilket jag kommer behöva göra nästa månad ändå tror jag....
Ska på fest ikväll också men jag hoppas att det inte kommer gå så mycket pengar till det. Är en hemmafest så då brukar det ju inte gå så mycket pengar, tack och lov.

Nu ska jag nog försöka ta mig ur sängen och plugga lite efter frukosten...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback