Huset som får vägen att bli enkelriktad...

Okej, nu har jag gjort världens bästa beskrivning av läget på ett hus. "Det är huset som får vägen att bli enkelriktad..."

Hur som helst så är det Tacobuffé på BlueMoonBar som gäller ikväll. Sen blir det kanske förfest och utgång. Beror lite på vad vi får ihop för folk. Pluto har iaf "Black and White"-tema idag så jag har klätt mig efter det iaf...
Det som är så bra med Tacobuffén är ju att den är gratis. Det har jag säkert sagt många gånger men det tål att upprepas.

När jag duschade idag så for strömmen här I Västerås. Såg ut som om hela stan slocknade - igen.... Tur att jag inte tvättade eller stod i hissen den här gången...
Det var spännande att duscha när det blev kolmörkt...
Nu är strömmen iaf tillbaka och jag fortsätter pumpa Lifehouse i högtalarna och många av låtarna skulle kunna vara riktiga partylåtar... Eller som någon säkert skulle kalla det; "Fjortispunk".

Hann med en hel del plugg idag också.. En 20 sidor övningar till så nu har jag snart gort alla övningar för de kapitel vi gått igenom..

Imorrn ska strömmen inte gå för då har jag tvättid igen...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

har ni mycket problem med strömmen??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback