Idol överraskade mig lite grann...

Satt och såg Idol ikväll och alla var faktiskt grymt bra! Jag var helt säker att RobinB skulle åka ut eller åtminstone hänga löst men av någon underlig anledning satt han säkert. Konstigt.
Jag har alltid ogillat Lars och hoppas varje gång att han ska åka ut. Det gjorde jag även idag men jag trodde aldrig att han skulle åka ut. På Aftonbladets enkät var han klar tvåa bakom Kevin så jag trodde aldrig han skulle åka men det gjorde han. Mycket konstigt tycker jag. Självklart har det hänt förut att favoriter åkt ut för att folket trott att de ska klara sig ändå men det här var en skräll. Börjar nästan tro att TV4 iscensatte detta för att Lars uttalat sig så negativt om Idol.
Hur som helst var Kevin som vanligt grym och han är tillsammans med tjejerna, Alice och Anna mina favoriter...

Nu blir det till att ta hand om disken sen får vi se vad jag ska hitta på...
Jätteskönt har det varit att bara vara hemma och slappa, jag hade aldrig pallat fest ikväll och kommer förmodligen inte vilja göra det imorrn heller men man vet ju aldrig...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

men whatta!? lars var ju kung ju! fast jag kollar typ aldrig, men de va ändå synd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback