Insider...

Jag kan inte fatta hur vanligt det är med äckliga gubbar som utnyttjar barn och ungdomar de får kontakt med via internet. Sitter och tittar på Insider där de just nu "tar pedofiler på bar gärning". Jag blir så arg när jag ser det! Jag förstår inte hur folk kan bete sig som de gör! Blir illamående av att höra om alla utnyttjade som förmodligen fått men för livet...
Så himla bra att de verkligen tar upp det på allvar nu igen. Hoppas föräldrar blir ännu mer insatta i vad deras barn gör på internet...
Måste däremot säga att detta program kunnat vara bra att visa tidigare på kvällen också för att barn och ungdomar också ska se det. Vi vet ju alla hur kul det är att göra som mamma och pappa säger. "Vad vet de om internet egentligen?"
Nej, mer såna här program på skolan för att det verkligen ska gå fram till barn och ungdomar att man inte ska träffa människor man lär känna på internet. Åtminstone inte göra det själv!!!

Nu fortsätter programmet....

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback