Jag ska få besök!!! :D

Har varit hos grannen och pluggat ett par timmar och sedan slog vi ihop våra sista ingredienser för att få ihop något som kunde kallas för middag... Det blev något så exotiskt som spagetti och köttbullar med kokta grönsaker...
Sedan ringde min syrra mig och sa att hon ville komma och hälsa på mig till veckan så det känns jättekul ju!!! Hon kommer antingen måndag eller tisdag och stannar till torsdag eller fredag. Hon ville tydligen gärna gå ut också så att om det är någon som kan tänka sig en fest på onsdag så vore det kul om vi kunde få ihop några stycken iaf...
Ska hur som helst bli grymt kul att få besök norrifrån så det ser jag fram emot...

Plugget idag gick annars helt okej. Börjar få koll på det mesta vi gått igenom så jag behöver bara snappa upp det sista och hänga med i allt som är kvar att gå igenom. Kanske borde satsa på att få ordning på våra gruppuppgifter också. Kanske ekonomiuppgiften kan startas imorgon vilket vore bra. Ju mindre plugg det blir när jag år besök desto bättre...

Nu blir det till att samla krafter för morgondagens föreläsning (9-12) och till den kommande helgen. Förhoppningsvis kan det hända en del då, då hoppas jag på att det blir mycket plugg gjort så man slipper det när man har besök... Får pusha de övriga lite grann...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback