Kort dagsrapport...

Har varit på skolan större delen av dagen. Först var det lite halvseriöst snack om vårat grupparbete om affärssystem. Vi funderade lite på vad för företag vi ville rikta in oss på. Sedan drog vi raka spåret till handleningen till detta arbete. De flesta grupper har liksom vi inte kommit igång trots att vi haft arbetet sen vi började i augusti. Problemet är att det ska vara klart i Januari så det har varit lätt att skjuta upp men nu ska vi ta tag i det också.
Ska dock inte bli så stort arbete. Max fem sidor artikel så det ska nog inte vara något problem.
Efter det drog vi till Snabba Snigeln (Kårrestaurangen) och käkade en pizza. Det måste ha varit världens mest bastanta pizza ever. Men jag fick i mig allt utom lite kanter. Men då satt vi där i 1,5 timme också och snackade.

Kom hem och nu har jag ett paket att hämta på ICA Ettan så det är väl dags att promenera dit och hämta det. Får se om det blir nåt träningspass sen ikväll. Har ju varit där två dar i sträck så blir det inget kommer jag inte bli besviken men det är riktigt kul med träning just nu så då ska man väl passa på.
Sen är det ju Färjan ikväll också!!! Och Boston Tea Party!

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

vad har du beställt tro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback