Kul föreläsning...

Föreläsningarna i ekonomistyrning fortsätter vara riktigt bra och läraren är förmodligen den bästa vi haft hittills.. Han har så bra liknelser också berättar han någon rolig historia då och då. Riktigt bra upplägg på allt också! Ibland blir han lite virrig men jag tycker han är bra...

Det är svinkallt idag. Var säkert nästan 10 minus när jag gick till skolan imorse. Kändes verkligen norrländskt. Att det sedan ligger snö och is överallt gör att det verkligen känns vinter. Mina skor lämpar sig däremot inte så bra för is eftersom de är plana som ett golv under... Men det är ju kul att glida lite...

Ikväll blir det kanske lite Guitar Hero 4 på Haga (Västerås) och imorrn skulle det kanske vara fest där borta också så det kan nog bli kul..

På tisdag kommer syrran och hälsar på och jag jobbar lite för en utgång på onsdag och det kanske kan funka...

Får se vad resten av dagen bjuder på, ska försöka plugga lite mer om ett tag men först slappa ett tag...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback