Lördag!

Så var det lördag då. Har spenderat förmiddan med att städa garderoberna som såg ut som bombnedslag men nu är de riktigt fina. Har dock kommit fram till att jag behöver fler galjar. Passade också på att dammsuga och moppa lite....
Igår gjorde jag också ganska mycket städning, "köksavdelningen" och gick ut med sopor och kartong och glas. Det enda som inte är gjort är att jag inte slängt mina blommor som nu är dödare än nånsin. Bara orkidén som lever...

Nu när städningen är klar sitter jag och tittar på Polisskolan på femman. Den filmserien är ju hur bra som helst. Jag skrattar alltid. Och han Leslie Nielsen eller vad han heter är en av mina favoriter...

Vad jag gör resten av dagen vet jag inte riktigt. Men jag ska jobba för första nyktra veckan och det är ju bara idag och imorrn kvar innan jag klarat det. Tror det borde gå bra!
På måndag ska jag iaf skaffa kort på Friskis och börja träna på allvar igen. Det börjar bli lite för kallt för att springa ute. Men ett sexmånaderskort blir ju perfekt... Räcker ju till början av Maj isf.
Imorrn är det Fars Dag också och jag köpte faktiskt en grej, ganska kass men kan säkert komma till användning i sommar. Den skickades med paket så pappa få väl hämta ut den själv...

Oj, nu fortsätter Polisskolan!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Good for you. . Syrran har köpt hela polisskoleserien..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback