Nya Bondfilmen...

Såg nya Bondfilmen på bio ikväll... Den var väl okej, jag tyckte den kändes lite komprimerad. Allt gick så fort och det var bara "pang, pang". Det hann aldrig bli spännande vilket var synd. Och sen var det ju ingen "passion" i den heller. Första Bondfilmen utan riktig bondbrud och Bond-scen...

Sällskapet var iaf trevligt så en riktigt lyckad kväll...

Jag vet inte riktigt men jag har haft lite delade känslor om bloggen senaste dagarna. Jag har inget riktigt bloggsug. Jag vet inte varför. Det känns bara som om allt som händer som jag skulle kunna skriva om inte är sånt jag vill skriva om...

Sen har kommentaren hemma i Norrland satt sig lite och det värsta är att den stämmer så bra vilket är synd...
"Det är så bra med din blogg Oscar, för jag läser ju allt du gör och det är ju bra för då behöver man inte prata med varann..."
Det sjuka är att det stämmer... Men det känns som en bloggpaus inte vore fel... Nu lär en sån inte komma särskilt snart men bloggen har börjat kännas mer som en belastning vilket är jättesynd för jag tycker det är så kul...

Får se om jag är på annat humör imorrn. Ikväll är jag iaf på riktigt bra humör...

Ha det bra!!!

O.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha, bloggen är ju bra, för frågan är ju om vi skulle få veta lika mycket om dig om den inte fanns?

2008-11-05 @ 23:50:58
Postat av: syster

heh håller med cilla :)) fast jag vill höra ännu mer, varför skriver du tex inte VEM du gått på bio med? :S kram

Postat av: Linda

konstigt att jag känner precis samma sak som bloggen, även att jag inte alls har hållt på så länge som du..

2008-11-06 @ 09:11:55
URL: http://sotmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback