Päron...

Det var innan jag flyttade till Västerås länge sedan jag senast åt ett päron. Vet inte varför eftersom jag alltid tyckt de är goda. Men nu har det blivit ändring. Nu har jag alltid päron här hemma och brukar käka minst ett om dagen. Jag kan bara inte låta bli att tycka de är SÅÅÅÅÅ goda..

Okej, efter den enormt intressanta informationen kan jag inte säga så mycket mer än att livet i övrigt knallar på. Mamma fortsätter skicka sms vid 20.30-tiden varje dag. Kul. Har döpt den tiden till "mamma-tid"....
Något jag måste komma ihåg tills syrran kommer och hälsar på är att gömma hennes julklapp... Den kan ju inte ligga framme för då kommer hon ju att se den och det vill vi ju inte, eller?!

Ha det bra nu allihopa!!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

alltså det gör ingenting om den ligger framme :P höhö... jag hoppas du hörde att jag önskade mig slalomskidor och pjäxor? ;D ska bli skitkul att komma och se hur du har det iaf! vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback