SAS SAS SAS - Lägg ner skiten!

Okej, som jag skrev tidigare så lägger SAS ner trafiken till Övik. Som tur är hade jag min hemresa löst med andra bolaget HögaKustenflyg. I framtiden verkar det inte betyda några större problem eftersom HögaKustenFlyg utökar sina avgångar varje dag till det dubbla. De har lägsta pris 475 mot SAS 500 så det är ju bra! Tyvärr så ska de börja med detta den 11/1 så jag måste förmodligen åka SAS ändå om jag inte vill lägga på lite med HK flyg den 2/1... Skickade ett inställsamt mejl till deras VD och hoppades på att få fler avgångar den andra eller kanske en ungdomsbiljett... De är egentligen slut... Man kan ju alltid försöka..

Haha, nu fick jag mejlet från SAS så vi får väl se vad de har att säga...

USCH!!! SAS sa ju att man skulle få fri marktransport till Umeå om man skulle åka efter den 15/12... Men det gäller tydligen bara tills den 30/12. Jag ska ju åka den 2/1 så då måste jag isf ta mig dit själv! Nej, nu får de bannemej lägga ner skiten. Jag kommer aldrig mer åka SAS så det blir bara till att avboka och åtminstone få pengarna tillbaka... Hur ska jag nu göra..? Tåg eller flyg?? Får vänta och se vad HK hittar på...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback