Skoldags igen...

Idag är det dags att dra igång en ny kurs igen, Ekonomistyrning. Som jag har längtat efter att få börja räkna lite. Men tyvärr ska ju allt gås igenom från början med bolagstyper och all annan tråkig teori så vi får väl se hur kul det kommer vara...

Idag börjar mitt nya liv också. Dags att börja träna på allvar. Förra veckan var jag ute på säsongens sista löprunda. Det var så kallt så nu är det dags att flytta in på gym. Friskis och Svettis här i Västerås blir det som gäller det närmsta halvåret.

Har sovit riktigt bra inatt förutom att jag drömde att jag var flygvärd och hade en hel drös med dryga och sura passagerare. De vägrade städa efter sig och kabinen var full med snö. Undrar vad en sån dröm betyder...

Ha det bra nu allihopa!!!

O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback