Skön kväll...

Även fast jag missade "stjärnor på is" så hade jag en enormt bra kväll... Har precis kommit hem och tänkte fixa ihop ett litet inlägg... På festen var det mycket singstar och guitar hero... Jag kan väl säga som så att de är sämre på singstar här än de är i norrland och örnsköldsvik. Hemma brukar jag alltid förlora men här vann jag klart fler gånger än jag förlorade. Sörlänningarna måste helt enkelt bli bättre på att sjunga...
Jag tror faktiskt att syrran kan ha tur och lyckas få sig en fest medans hon är här... Mina planer på en fest på onsdag kan mycket väl gå hem.. Men jag behöver fortfarande besökare så ni som är sugna kan ju höra av er annars gör jag det... haha

Nu blir det sängen och en skön natts sömn...

Gonatt

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, stjänor på is, var riktigt bra igår:)

Postat av: syrran

nice! du kommer få ta hand om mig ;P

2008-11-23 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback