Sommarminnen... som det finns kort på...

Var ett tag sen det var sommar nu så jag tar och lägger upp lite bilder från min sommar;

Syrran, jag och mamma på bröllopsfest i Skellefteå...


Bild från det enormt lyckade "poolpartyt" hemma hos mig i somras... Var vi fyra som badade eller? Vi får göra bättre ifrån oss nästa sommar!!!


Sen hade jag inga fler bilder från sommaren, lite dåligt med sommarbilder på den här datorn... men eftersom det snöar här i Västerås och vintern närmar sig så kör jag lite vinterbilder istället!


Fin snögubbe vi byggde utanför min stuga i Hemavan... Repris i vinter eller?


En hel del åkande i backen blev det också, här Hemavan - bästa skidåkningen i Sverige... enligt de som varit där...


Haha, den här bjuder jag på....


Underbara vårdagar i fjällen... Hemavan


Förfest hemma hos mig i Örnsköldsvik...


Avslutar med en bild från vårens backpackande... Här i Nha Trang, Vietnam...

Hoppas både ni som vill ha sommar, ni som vill ha vinter och ni som vill åka till sol och värme fått det ni vill ha nu! :D

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah, den där bilden på dig och mig är så jäkla bra! Om jag inte minns fel var det jag som fixat din otroligt snygga frilla :p

2008-11-19 @ 19:06:22
Postat av: Cissi

Vi var hela TRE stycken som badade, dom enda trogna partyprissarna(?)... jag tycker vi gjorde det bra!

Postat av: Sandra

Haha roliga bilder :D Cissi har rätt - det var bara hon, jag och du som pallade att bada ;) Jag är på Hemavan repris! Sen borde vi ta oss ett snack om nyår, allihopa.

2008-11-23 @ 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback