Träning, tvätt och mat...

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har tvättat, tränat och ätit mat. En ganska bra lördag och den är ju inte slut än...

Vet fortfarande inte vad som hände med "grabbarnaa grus" igår. De bara försvann och har inte hört nåt sen dess... Menmen det har ju hänt förut, eller inte med de men en annan försvann ju en kväll på Kåren. Han måste ha däckat på toan. Han minns bara att när han gick därifrån var det tomt och de höll på att städa. Det var ju ett par veckor sen nu men det är alltid kul med minnen...
Men som den norrlänning jag är så händer ju såna här saker inte mig. Igår kan jag nog skylla på åldern. Jag var faktiskt äldst tror jag. Händer inte så ofta annars men nu hände det. Det var också kul... haha, vilket jävla babbel nu ska jag göra nåt vettigt... se på tv...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback