Tvätt- och städdag....

Har spenderat morgonen i tvättstugan. Tycker det är så skönt att vara där nere och tvätta och fixa. Nu tar jag det lugnt ett tag sen ska jag dammsuga så är veckostädningen gjort...

Annars blir det nog en del plugg idag och kanske ett träningspass på Friskis. Var i gymmet igår och det var så lugnt och tomt där. Riktigt härligt...

Har kommit lite mer snö i natt men här har vi inga problem som de har i Sthlm på Arlanda. Där verkar det ju vara riktigt kaos. Hoppas det lugnar ner sig tills imorrn då syrran ju ska komma och hälsa på mig. För vill man flyga så gör man det till arlanda sen har vi flygbuss till västerås.. tar ca 1,5 timme och är strax över tio mil...

Nej, jag blev lite besviken, jag tycker det är så härligt med riktiga stormar när man inte ser nånting, snön yr och det blåser mycket. Det blir så mysigt då ju!

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback