Vad tyst det blev...

Har haft seminarium idag och det gick kanonbra. Vi var den enda gruppen i seminariegruppen(4 stycken grupper i varje) som inte fick rest så det kändes kanonbra!!! Är mycket nöjd!

Hann bara in genom dörren och köra igång datorn så skrev Linda att hon ville se nya OTH så då gjorde vi det och sen hade jag min "balkongdörr" på glänt och det flög in två spyflugor, äckligt.
Men jag sa att det blir till att suga upp de med dammsugaren och det tyckte tydligen Linda var roligt så hon sög upp båda två... Det blev lite spännande och svårt eftersom suget i min Rustadammsugare inte är det bästa. Men nu är flugorna borta och dörren stängd.

När allt detta var klart och jag var ensam igen upptäckte jag hur tyst det blev... Tycker inte riktigt om tystnad så jag slog på teven. Kommer nog inte sitta och glo på den eller jo det kommer jag nog... Ska tvätta sen mellan 16-19 och ikväll ska jag på bio också.

Hoppas allt är bra med er!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha vad snackar du om, bästa suget ever:P

Postat av: syster

haha det finns en jättesjuk film på youtube som heter "vad tyst det blev":P när jag såg överskriften så trodde jag att du sett den eller nåt höhö... kram

2008-11-06 @ 09:04:39
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback