Vilken hemmakväll...

Har datorn på högsta volym (läs: halva, annars skulle jag nog bli döv :p ) och lyssnar på Lifehouse. Till det har jag min telefon och kör lite mass-sms till folk det var ett tag sen man hörde av. Eller jag vet faktiskt inte vilka jag skickat till så jag kan inte påstå att jag har koll på min urvalsmetod...

Men det känns som en grymt härlig kväll!!! Har pratat med mamma också, berättade en massa roligt som hänt där hemma, eller roligt och roligt. Jag tycker det var kul men om de där hemma tycker det är kul att vara datorlösa så är det inte bara jag som har roligt.
Har också diskat bort ett par dagars disk. Känns alltid så skönt när man haft mycket disk och efteråt inser att det inte alls är så jobbigt som man tror innan. Det går ju faktiskt ganska fort också!

Hade en "nisse" här idag medan jag var på skolan som bytte antennuttag i väggen så nu har jag en fin comhem-dosa där istället. Vad jag har för nytta av den vet jag inte men det som var mycket bättre var att min gamla antennkabel var så lång så den låg som och rullade över en stor yta längs väggen. Men tydligen så funkade den inte med den nya dosan så min kabel låg fint ihoprullad bredvid teven och en ny var ikopplad och längden var även perfekt så nu blev sladdkaoset lite bättre! :D

Nu får ni ha det så bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback