Vilken konstig dag...

Har spenderat dagen med att städa, återhämta mig från gårdagen, träna, diska, se senaste OTH (vet att det är lite sent men det har bara inte blivit av....).
Jag gjorde ett så bra pluggschema igår för vad jag ska göra med ekonomistyrningen varje dag. Hur tror ni det gick? Jo, eftersom jag verkligen inte orkar plugga idag så sprack det redan första dagen... Men men jag får väl jobba ikapp det imorrn istället. Har ingen skola imorrn men jag har inte tänkt sova bort dagen. Jag har bokat tvättid 7-10 så det blir till att kliva upp tidigt och köra igång med pluggandet... Jag tycker faktiskt det är kul med tvättningen... Även plugget är kul nu, är nog inne i en fas tror jag.

Såg en kommentar om att vi borde ta en diskussion om nyårsfirandet snart! Det tycker jag med. För mig är väl problemet att jag åker söderut igen den 2/1 vilket gör att jag är lite osäker på om jag kan åka på någon längre resa... Nu har jag ju iofs ingen biljett den dagen längre eftersom SAS inte vill flyga till Örnsköldsvik längre men det är ändå det datumet jag kommer åka... Men det är ju faktiskt inte så länge kvar faktiskt!!!

Bara typ en månad till julafton... Om en månad sitter man hemma igen och det ser jag fram emot! Men än är det lite för länge kvar för att man ska kunna längta. Annars brukar jag väl inte längta hem så mycket men det är alltid kul att träffa alla igen. På tal om det så kommer ju syrran i övermorgon! Kul! Men det finns typ ingenting man ska göra när man är i Västerås... Inget Paradisbad, ingen Swedbank Arena, inget Liseberg eller Gröna Lund... Vad ska man göra när man är i Västerås egentligen???

Nu vart det mycket flumsnack så det är nog lika bra jag slutar skriva... eller vad tycker ni?!?

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

När jag lyckas (misslyckas)med att få en sån tidig tid så går jag och lägger mig mellan varverna..

Postat av: syster

du kommer nog på nåt roligt heh :) ser fram emot din planering under alla dagar ;P höhö

2008-11-23 @ 18:43:21
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback