Vilken miss!

Jag har ju skrivit här förut att jag skulle ha en 500-inläggsfest men jag hade glömt det och nu är det för sent. Nu har jag skrivit 575 inlägg. Typiskt.
Nu har jag precis ätit lite pasta och kyckling.. Hade kvar sen igår och det blev faktiskt gott i mikron. Annars brukar makaroner alltid bli dåligt i mikron tycker jag... Enda tråkiga med den maten är att jag åt Pasta med kyckling, räkor i saffran till lunch idag så det var kanske inte så varierat...
Imorrn ska jag tvätta och jag är redan nervös att strömmen ska fara igen... Men jag har planer på att vara i tid denna gången...
Har ett enormt sug efter popcorn men jag har inga hemma - förmodligen lika bra men det hade varit gott! Eller sitta i en biosalong och äta popcorn och se en riktigt bra film! Bah, vad skönt det hade varit!

Tröttheten från igår är fortfarande kvar men lite bättre. Fick ett litet sug att baka bullar igen men jag har ingen jäst så jag skjuter upp det. Kanske fixar det på torsdag!? Hade varit nice att ha med sig bullar till tentan på fredag...

Går det nåt bra på tv idag?

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea (syster)

bjud med nån på bio då ;) kolla inte på bond bara för den filmen somnar man av ;P

Postat av: Linda

för det första: BAH! jag skulle ju komma på festen då du firade 500ade inlägget. för det andra:så är popcornen på biosalongen här i västerås super äckliga!! och för det tredje: tur för dig att jag har popcorn hemma så jag kan ta med dom till hänget:) tur att du har en så bra granne ju:P

2008-11-05 @ 11:52:34
URL: http://sotmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback