Vilken start på dagen!

Jag har hunnit med en runda på stan idag. Tror jag upptäckte typ 50 affärer jag inte visste fanns. Upptäckte också att det går att ta sig genom flera av galleriorna utan att gå ut mellan de. Fantastiskt! Jag brukar alltid lyckas gå vilse i galleriorna här så det slutar alltid med att jag ger upp sökandet efter den affär jag varit ute efter. Men idag hade jag en guide som visste vad som fanns var och hur man hittade dit. Jag kan dock säga att jag inte minns var allt var men jag kom iaf fram till att det finns grymt bra shopping i den här stan för er som inte är fattiga studenter. Jag nöjde mig med lite nya träningskläder från Stadium. Hade ett gammalt presentkort därifrån som legat och skräpat här hemma i ett år och äntligen fick användas.

När jag kom hem tog jag tag i söndagsstädningen, lite försenat som ni kanske förstår.... Men skönt, för nu har jag dammsugit och diskat undan en massa disk så nu har jag inget kvar att göra och klockan är bara ett. Jösses vad jag skulle kunna göra mycket idag.. Är så nyfiken på paketet som kom igår men jag har inte hämtat det än. Hoppas att jag fått ytterligare en avi idag så ska jag hämta paketen på ICA. Tro om jag inte ska gå dit redan nu, jo, det ska jag nog...

Idag är det alltså onsdag... Har kommit fram till att det inte är långt till jul nu!!!
Det är så mysigt med jul!!! Mörkt och värmeljus och en massa rött och god mat... JUL!!!

Nu ska jag ner och kolla om posten kommit än...

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: syster

vem va du på stan med ?

2008-11-19 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback