Vilket väderomslag...

När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret upptäckte jag att nästan hela decimetern med snö var borta. Den har tinat bort i natt och nu är det bara fläckvis med snö kvar. Temperaturen här på morgonen är +7 grader. Det är ju ungefär som en midsommaraftonsmorgon i Norrland... Det var den vintern kan man säga. Nu blir det ju direkt mörkare igen... Undrar när snön kommer tillbaka igen, hoppas innan jul så det blir en vit jul!!!

Idag åker syrran hem också så då blir jag själv här igen. Men jag har kommit fram till att det inte alls är långt kvar till jul och jag åker hem. Bara 3,5 vecka ju! Usch vad stressigt allt känns nu med skolan. Måste göra en hel del innan dess. Men i eftermiddag drar vi igång ett par veckors seriöst pluggande och förhoppningsvis kommer vi inte behöva jobba ihjäl oss...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback