Vojne, vojne... vilken dag...

Har gått i ett år känns det som. Började med att jag gick till skolan imorse för IT-Labb. Där fixade jag klart Exceldelen på min IT-inlämningsuppgift. Sedan tänkte jag köra igång med manualen som man ska göra i Word. Då upptäckte jag att man skulle ha en manual att utgå ifrån. Jag hade ingen med mig och orkade inte söka på internet. Så efter en halvtimmes fixande med en enormt lång OM-sats så promenerade jag hem igen. Jag och syrran gick sen ut på stan för lite shopping. Vi var iväg i fem timmar och promenerade runt. Jag hann bl a med att gå tillbaka till skolan igen när jag fick höra att resultatet från Marknadsföringstentan gick att hämta ut i akademiexpeditionen. Jag gick dit, enormt nervös eftersom jag inte visste hur det skulle gå. Visade sig att jag hade fått 48 poäng vilket var tre poäng över gränsen för VG!!! Jag blev hur glad som helst och tänkte ringa först pappa och berätta men han svarade inte. Då ringde jag mamma och hon svarade inte heller. Sen ringde jag syrran för att fråga var hon var men hon frågade inte ens hur det hade gått förrän jag träffade henne. Men då hade jag tappat min "skrika ut min glädje"-känsla. Men jag är fortfarande grymt glad men nu är jag trött också efter en lång dag på stan...

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback