Ytterligare en grå dag...

Igår var det supergrått ute och idag är det inte lika grått men fortfarande väldigt grått!
I förrgår drogs det lite pengar från mitt konto, ca 700 i tre olika summor. Det stod att det var betalat med mitt kort men jag minns inte att jag betalat nåt. Tyvärr dröjer det ju typ två dagar innan man får veta var pengarna dragits ifrån så jag tänkte att jag väntar tills dess ifall jag bara glömt bort det. Så idag när jag kollade var de pengarna inte dragna längre så helt plötsligt har jag 700 mer än jag trott så det känns bra.

Vad det blir av denna dagen vet jag inte riktigt. Beror lite på vad som dyker upp och vad som händer. Annars är ju söndagkvällar de kvällar som innehåller väldigt mycket bra tv-program... Sen imorrn drar ny kurs igång, ekonomistyrning vilket ska bli riktigt kul. Har längtat efter den kursen även fast det förmodligen kommer bli ganska tråkigt i början med all upprepning om bolagstyper och debet och kredit och allt vad det heter...
Men det kan nog vara bra med lite repetition sen gymnasiet...

Nu ska jag försöka få nåt uträttat av den här dagen också... eller inte...

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback