A day in the Nation's Capital...

Ska strax dra mig ut härifrån och dra på en roadtrip till Stockholm. Bara över dagen för ikväll är det ju "Bad Taste"-tema på Kåren. Det är lätt en favorit, passar mig perfekt...
Västerås visar sig från sin bästa sida idag - den riktigt gråa... Regn och grått - lite höst men jag gillar hösten när solen skiner.
Alla färger också solen och en temperatur som är precis så det inte är kallt men inte varmt heller. Kan inte bli bättre. Jag har alltid avskytt hösten förut men den här hösten här i Västerås har fått mig att tänka om. Så himla mycket färger i träden och härligt! Nästan så hösten kan vara min favoritårstid. Åtminstone här i Västerås för hemma i Örnsköldsvik är nog ändå vintern svårslagen med snö och skidåkning. Måste väl erkänna att jag inte brukar åka skidor i Övik men i fjällen däremot! Kanske är det inte vintern i Ö-vik jag gillar utan en härlig vårvinterdag i en skidbacke, helst i Hemavan. Utan tvekan helt oslagbart när det kommer till enbart skidåkningen. Offpist är det helt fantastiskt.
Annars om man vill ha After-Ski så är det väl Åre som gäller men det finns även i Hemavan. För er som aldrig varit där kan jag bara säga; Åker ni dit en gång vill ni aldrig åka någon annanstans!

Men nu måste jag skynda mig lite så jag blir klar till halv... Har bara hunnit duscha än...

Ha en bra dag!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

vad ska du har på dig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback