Alice rockar!!!

Har sett Idol ikväll och jag har vissa ändringar att göra i min topp 3.
Solklar etta är Alice! Har gillat henne från första början men de här två sista programmen har hon ju varit helt grym!
Sedan hade jag ju Sepideh, Robin B och Yazmina som lite favoriter. Men min topp 3 får i fortsättningen se ut såhär;

1. ALICE
2. Sepideh
3. Robin B

Förmodligen kommer nog både Sepideh och Robin B ha en lite jobbig kväll...

Vem åker ut ikväll då?
Jo, det står mellan Loulou och Robin E tror jag. Förmodligen kommer även Yazmina eller Sepideh att hänga löst...

Men ganska svårbedömd kväll i botten faktiskt...

Ha en bra kväll!
Nu fortsätter jag att plöja igenom de fyra album med Lifehouse som jag tankade ner idag! Behöver jag berätta att de är helt grymma! Så skönt att slappa till i soffan och bara drömma sig iväg!

O.

Kommentarer
Postat av: Cilla

LouLou for president..eller iaf vinnare av Idol 2008!

2008-10-20 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback