Ännu en dag...

Idag har jag bestämt mig för att plugga! Jag ska läsa i den tjocka marknadsföringsboken och sen kanske jobba lite med IT-inlämningsuppgiften.

Jag drömde så mycket konstigt i natt att nu på morgonen är jag osäkre på vad som hänt och inte. Jag trodde min PM-grupp bestämt möte idag så när jag vaknade av ett sms i morse trodde jag att jag försovit mig och att klockan skulle vara typ ett... Men vi hade tydligen inte bestämt det utan jag hade nog drömt.

Igår var det kul iaf... Jag hade ju skrivit ett långt inlägg om det i natt men idag när jag läste igenom det kom jag på att jag nog skulle behöva redigera det lite grann. Men jag tryckte på fel knapp och råkade radera det istället.
Jag hatar när man raderar långa inlägg för man orkar aldrig ens försöka skriva allt igen... Eller när internet kraschar medan man skriver och allt försvinner...

Nej, kanske ska ta mig ur sängen nu, ska nog försöka mig på en löprunda idag igen. Har inte vågat det sen jag sprang vilse men nu ska jag hitta en ny och bättre väg...
Haha, jag har visst fått ett paket till ICA Ettan också. Kul. Innehåller lite handdukar, en matta, duschdraperi m.m.

En annan sak som jag verkligen hoppas har kommit idag är min bankdosa! Jag har väntat på den i två veckor nu. Jag har iaf fått pengarna som jag hade på min gamla bank men bankdosan tar enormt lång tid... Har den inte kommit idag måste man väl nästan ringa va!?

Det här var en enormt soft morgon. Jag ligger i sängen med datorn i knät och jag har inga större planer på att kliva upp. Men snart ska jag nog det - blir så nyfiken på paketet...

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

ohh, vars har u beställt ifrån (handukarna mm).. tips till datorn--> ikeas bräda (man har den i knät och datorn på , riktigt bra)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback